ponedeljek, 18. oktober 2010

Škatlica


Imela sem velike načrte in še več obveznosti, zato svoje začetne zamisli nisem izpeljala do konca. Pa kdaj drugič! V bistvu objavljam svoje staro delo, ki pa še ni bilo objavljeno. Pred skoraj desetimi leti sem bila na Kreti in sem po povratku domov (no, nekaj let kasneje) porisala plastično Ferrero Roche škatlico z barvami za steklo. Obnesejo se tudi na plastiki.

Že večkrat sem pomislila na to, da v moji zbirki kreacij manjka obdobje slikanja na steklo. Imam kar nekaj lepih primerkov vaz ... a se jih ne spomnim fotografirati. Veliko sem oddala naprej, nekaj sem jih tudi razbila ... najbolj obžalujem ovalni obesek za ogrlico, ki sem ga poslikala v vijoličnih odtenkih (nosila sem vijolično jakno iz umetnega usnja).

Tale slika se mi ni najbolj posrečila ... ob priliki jo bom zamenjala z boljšo. Da bi se motiv dveh Krečank bolje videl, sem vanjo natrpala bel darilni papir ... zunaj so razpostavljeni predmeti, ki jih hranim v notranjosti ... škatlico imam namreč na pisalni mizi ob materialu za ustvarjanje in v njej hranim polizdelke za čestitkarstvo npr. rožice, drobnarije iz fima ipd.

2 komentarja:

DidiArt pravi ...

o tud slikanje ti gre odlično od rok, take lepe škatlice nima vsak za ustvarjalni material.. lep topel pozdravček I.

BojaMoja pravi ...

Super!

Te barve za steklo se primejo marsikje!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022