nedelja, 7. november 2010

Dinozaver

Končno sem voščilnico in darilo oddala, zato ju objavljam tukaj.

Dinozavra sem narisala kar prostoročno. V ta namen sem z računalnikom obdelala papir (prezrcalila), da sem dobila zanimiv efekt na hrbtu dinozavra. Dodatno sem prilepila grivo po hrbtu in repu ter listje, ki sem ga ustvarila s štampiljko in zelenim reliefnim prahom. Oko sem nalepila. Za ozadje sem uporabila sliko, ki je sicer namenjena ozadju na zaslonu računalnika.

Pisavo sem poleti pobrala s spleta, imenuje se bloktype.

Voščilnico sem izdelala za fantka, ki ima rad dinozavre. Stoječa voščilnica (oz. easel card) se mi je zdela zelo primerna, saj jo bo lahko imel razstavljeno v sobici. Prijavila sem jo na izziv v Craftalnici, vendar je nisem objavila tukaj.



Pa še voščilnica in darilo ... knjiga o dinozavrih.



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
bel šeleshamer; ostanki vzorčastega papirja
BARVE/INKS
/
DODATKI/ACCESSORIES
oko; 
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson L800 (pisava Bloktype)

1 komentar:

BojaMoja pravi ...

♥ ♥ ♥ lep dinozavrček :)) pri fantih vedno zanimiva tema :))

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022