petek, 4. februar 2011

Kuhanje z ljubeznijo ...


Še v januarju je nastal tale kuharski fascikel. Izdelala sem ga za prijateljičino mamo. Od vseh ljudi, kar jih poznam, ona kuha z največjim užitkom in se vedno znova loteva novih izzivov. Lani sem zanjo izdelala voščilnico v obliki predpasnika, letos pa je prišla na vrsto kuharska knjiga s kazalkami iz fima. Ne vem, ali se vidi, ampak sem sladoledek, skodelico kave in jajce privezala kar na špangice za lase. Tiste aluminjaste. Najprej sem poskusila, ali se sploh držijo na papirju. Držijo in to dobro!

Najprej sem izbrala osnovne barve: zeleno, rjavo, vijolično z dodatkom rožnate. Nato sem natisnila razne pridatke, nekaj sem jih že poleti skrbno zbirala na spletu, nekaj sem jih dodatno poiskala v ta namen.
Na enak način sem oblikovala vse tri stranice. Na koncu sem vse skupaj prelepila s samolepilno folijo za zavijanje knjig.

Fotografije niso najboljše, a sem krašenje dokončala pozno zvečer, naslednjega dne po službi pa sem jo že odnesla naprej. Fotografirala sem jo ob 2.00, preden sem šla spat.
Gospa M. zares kuha z ljubeznijo in razveseljuje vse, ki imajo priložnost poskusiti njene jedi, predvsem pa domače. Rožice in srčki niso moj stil, zato bom kar tole prijavila na izziv pri Craftalnici ... narejeno je bilo z ljubeznijo za gospo, ki kuha z ljubeznijo.
Izdelala sem tudi liste - kazalke za predjedi, juhe, omake, meso, ribe, solate in sladice. To bom objavila prihodnjič ...

11 komentarjev:

McCrafty /Klavdija pravi ...

Kaj so dobre kazalke!...Krasno darilo in lepo narejeno.

Vladuška pravi ...

Krasni dodatki, kazalke so res zakon. Lepo darilce.

Hali pravi ...

Prekrasno in super, da si jih zaščitila s folijo, ker v kuhinji je kar hitro gor kakšna packa ali dve :-). Kazalke so fenomenalne!

Amikadeja pravi ...

Ja, zelo lepo darilo! Kazalke pa itak vrhunska pogruntavščina! Res super predelava fascikla. Se že veselim predelnih listov...

MarikaGabez pravi ...

Zelo všeč!

Tanja E. pravi ...

Zelo lepo in smiselno, LP:)

MA-MI pravi ...

Hvala za vse komentarje! Res sem presenečena nad velikim odzivom.

Manuela pravi ...

Super je!!! :)

Hvala, ker si sodelovala na 22. izzivu CRAFT-alnice ! :)

Lepo se imej,
––––•(-•( Manuela )•-)•––––

BojaMoja pravi ...

Super ideja!
Jaz se spravljam k mojemu fasciklu že par let, pa še vedno nisem našla prave ideje :( verjetno bom naredila nekaj v smislu kartic in jih bom shranila v skrinjico :)

MA-MI pravi ...

Sem tudi jaz razmišljala o karticah, a se večino receptov dobi kot A4 listov, zato sem izbrala raje fascikel. Tudi sama imam večino receptov v fasciklu. Hitro spravljanje.

Janja pravi ...

Domeselno in lepo.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022