sreda, 2. marec 2011

Burja odnaša dolgove

Nagrado mi je podelila Nella iz Kreativnega kaosa. Nella, ker spremljaš moj blog in hvala za nagrado!
Nagrada zahteva, da napišem 7 stvari o sebi:

1. Največ na svetu mi pomeni moj sin.

2. Zanima me VSE: od nuklearne fizike do tega, kako še izboljšati palačinke.

3. V obdobju pred Kljunčkom, sem večino prostega časa posvečala izletom in potovanjem, zdaj pa ustvarjanju. Potovanja kmalu spet pridejo na vrsto ...

4. Pri ustvarjanju potrebujem veliko časa, da mentalno osvojim določeno védenje in znanje, šele nato se lotim projekta. In sem večinoma presenečena, kako obvladam. Rada sama pridem stvarem do dna, čeprav porabim več časa.

5. Lažje ustvarim lepo unikatno voščilnico, kot pa napišem njeno vsebino. Pri tem sem vedno v škripcih, saj nočem biti ne banalna in ne patetična.

6. Obožujem vse letne čase: nežno spomladansko cvetje in veselo ptičje petje, poletno brezskrbnost in namakanje v bazenu za hišo ali v morju, jesenske plodove narave, pisano listje in oranžne sočne kakije, zimske sončne in tople popoldneve.

7. Za konec sem pustila nekakšno obljubo: moram večkrat ven med ljudi! Nisem zapečkarski tip, a sem po porodu to (skoraj) postala!

Burja mi je dala čas, da se posvetim starim blogerskim dolgovom in napišem še kakšno objavo. Škoda, da nimam fotoaparata ... le-ta si je privoščil počitnice v toplicah!

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022