torek, 10. maj 2011

MOJ BLOG JE DOPOLNIL DVE LETI

Kar tako, skoraj bi šlo mimo. Danes zjutraj, ko sem nekaj iskala po spletu za mamo, sem se spomnila. Z miško sem po nesreči preletela vogalček s časom in pokazal se mi je datum: 1. MAJ.
Ta 1. MAJ je potoval, se vrtinčil in obračal po mojih možganih, ko sem že pozornost preusmerila drugam, je prišel preblisk, saj sem točno dve leti nazaj začela pisati svoj blog!!!

In ne boste verjeli, tole je 250. objava, čisto slučajno. Kaj se je še zgodilo v tem času? Odkar štejem obiske (od avgusta 2009) sem jih naštela že 13.200. Imam tudi prijavljenih 42 spremljevalcev bloga, čeprav vem, da vas blog redno spremlja veliko več. To je bilo malo statistike za bodoče analize in primerjave ... včasih je zanimivo pokukati, kako je bilo pred letom ali dvema.

Ker nisem bila pripravljena, improviziram. Materiala imam tako ali tako v izobilju.

TOREJ ZA 2. OBLETNICO BLOGA IN ZA 250. OBJAVO RAZPISUJEM BOMBONČEK OZ. KAR DVA: ENEGA Z MATERIALOM ZA NAKITKANJE IN DRUGEGA Z MATERIALOM ZA PAPIRČKANJE.

V komentar pripišite, kateri bombonček bi raje, lahko kandidirate tudi za oba. Če ne določite, v kateri boben naj vas dam, vas bom dala v oba. Sem skoraj pozabila: bombonček je razpisan do 10. maja 2011, dan kasneje pa bo žrebanje.


P.S. Zgornja fotografija je moje delo, žele bombone sem že pred časom razrezala za sestrino torto, ker so bili tako lepo pisani, sem jih fotografirala.

17 komentarjev:

Živa pravi ...

Čestitke za okroglo obletnico bloga:) Še naprej ti želim veliko ustvarjalnih dni:) Če se mi bo nasmehnila sreča, bi rajši imela material za papirčkanje:)

Simona pravi ...

Čestitke za okroglo obletnico in 250 objavo. Se postavljam v vrsto - papirčkasti bonbonček bi imela, če mi bo sreča mila.

Teja pravi ...

Čestitke za obe okrogli obletnici (:
Pa še velikokrat toliko ti želim (:
Jaz bi kandidirala kar za oba, saj oboje rada delam pa je težko izbirati ;)

Anonimni pravi ...

Uh, dve leti! Lepo. Čestitam. Definitivno se v takem času napiše toliko objav. Upam, da bo še veliko objav, ker mi je prav zanimivo prebirat, kaj vse delata z sinčkom.

Bi pa še pristavla piskrček za bonbonček :)
No ja, kr za oba :)

Vladuška pravi ...

Čestitke za 2 leti. Lepo obdobje. Uživaj ob ustvarjanju še naprej in še na mnoga leta. Jaz pa se grebem za papirčkastega. :)

Amikadeja pravi ...

Čestitke tudi iz moje strani! Sama tvojega bloga sicer ne spremljam od začetka, vendar sem nadomestila za nazaj ;-). In čestitke tudi za 250. objavo!

Hvala za možnost dobitka bonbončka! Se pa javim za kateregakoli, ker se tudi jaz težko odločim za enega...

Maja pravi ...

Čestitke za 2. rojstni dan bloga in za okroglo številko objav.
Se postavljam v vrsto za bonbonček, kateri koli.

Andreja pravi ...

Čestitke za obletnico in čestitke za 250ko!
Še veliko ustvarjalnih uric in čudovitih izdelkov.
Jaz bi raje papirčkala :-))

valentina pravi ...

Bravo za dve leti!!
Čestitke tudi za toooliko objav!

Veliko lepih ustvarjalnih trenutkov še naprej.
In seveda se postavljam v vrsto za cukrček.

lp

Moni pravi ...

Čestitke za obletnico in 250tko. :)
Tudi jaz se postavljam v vrsto za bombonček. Lp Moni

klementina pravi ...

cestitke ob obletnici in za veliko obskov =)
sem pa mislila ko si pokazala kozarcek bombonov da bos napisala da si jih pojedla ne da si jih slikala =)=)

se pa tudi jaz postavljam v vrsto za papirckast bomboncek =)

Helena pravi ...

Čestitke za dve ustvarjalni leti. In 250 objav. Lepa številka.
Še naprej tako pridno in lepo ustvarjaj.
Bolj navdušena sem nad bonbončkom in papirja :)

Mil pravi ...

Iskrene čestitke za dve leti in 250 objav, pridna si. Grem takoj preštet moje objave za 6 mesecev, da vidim, če te ujamem pri dveh letih. Grem v koš za papirčkanje.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Čestitke, lepo število objav! Jst bi pa želejčke ;)hec...za bombonček pa ne bom nič izbirčna ;)

Anonimni pravi ...

Se pridružujem čestitkam, na tvoj blog rada kliknem, čeprav nisem registrirana spremljevalka. Še veliko ustvarjalnega navdiha. Se postavim v vrsto za bombonček, vseeno kateri.
Irena

Hali pravi ...

Čestitke ob obletnici, zmeraj je kaj lepega pri tebi... za bombonček mi je vseeno, kakšen je :-)

Maja pravi ...

250 objav v dveh letih je zavidljiv rezultat! Čestitam!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022