nedelja, 11. december 2011

Album: Malo poletja sredi zime


Ta fotografija je bila posneta na Štajerskem leto in pol nazaj. Medtem ko sem lansko poletje skoraj popolnoma ažurirala fotografije v albumu: do konca avgusta 2010 sem jih uspela urediti vse do sredine junija 2010. Potem se je ustavilo ... in tam tudi ostalo!

Včeraj v naglici so mi padle fotografije s poličke, zato sem izkoristila današnji večer, da sem uredila vsaj eno stran. Po fotografiranju sem dodala še nekaj fotografij, ker mi je škoda cele strani za eno manjšo fotografijo, ter dodala napise. Prej jih nisem napisala, ker ne bi ustrezali postavitvi na fotografiji pa tudi zaradi varovanja osebnih podatkov.
Ker nisem vedela, kako začeti, sem za navdih vzela blogerske izzive:

4 komentarji:

Rachel Izakowicz pravi ...

Lovely project! Thanks for playing at Cupcake this week!

having a {me} day pravi ...

What a fabulous project! Love your backing paper. Thanks for joining us at Cupcakes. keeley

Tracey McNeely pravi ...

lovely layout.

Anita Scroggins pravi ...

Love your LO - thanks so much for playing along with us at ColourQ this week!!!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022