sobota, 9. marec 2013

Originalno darilo za 8. marec

Včeraj sem bila na seminarju v Ljubljani in sem prišla domov pozno popoldne. Moj Kljunček mi je prinesel lončnico s ciklamami: "Mama, za tvoj praznik, 8. marec."
Ampak to je bilo v režiji none in predvsem nonota, ki je od nekdaj zelo pozoren do svojih žensk.


Potem pa se je zvečer zgodilo tole: "Mama, naredil bom nekaj na r..."



Kvadrat? Ne, iz lego kock je moj sine naredil rožico - mavrično. Rekelmi je: "Na, mama, ta mavrična rožica je zate. Imej jo v sobi."



In res je bil lep 8. marec, upam, da ste preživele lep dan žena tudi ve.

4 komentarji:

Mojca pravi ...

Zelo lepo presenečenje si dobila. lp

Andreja pravi ...

Luštno in lepo :-))

MA-MI pravi ...

Fant se je v tem letu nečesa naučil - da so traktorji za fante, rožice za dekleta ... še lani bi najbrž dobila traktor ... kot na novoletni voščilnici (zimska idila - traktor v snegu).

Klara pravi ...

Ooooo kako krasna rožica... :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022