sobota, 3. maj 2014

Pentlja za kartončke

Ko sem včeraj izdelovala čarobno voščilnico, sem morala izdelati trakec, da sem jo lahko izvlekla. Zamisel se mi je porodila kar tako, mimogrede. Izdelava je preprosta in za kartončke tudi estetska.
Tridelna pentlja
Material:
približno 30 cm traku širine 1 cm

Pripomočki:
škarje
spenjač ali lepilni trak

Najprej odmerimo 30 cm traku, ki ga poševno odrežemo.


Glede na kot, ki ga naredimo na traku, je odvisno, kako široka bo pentlja. Bolj oster kot je kot, bolj široka bo. In obratno, bolj kot je kot top, bolj ozka bo.


Pa začnimo. Najprej naredimo zanko, ki se zaključi na začetku - na poševno urezanem koncu traku. Dolžino zanke prilagodimo na želeno velikost ...

... in prepognemo po poševnem rezu. Prepogib utrdimo (kar z nohti).

Nato ustvarimo še drugo zanko. Preverimo, da sta obe zanki enako dolgi in prepognemo.

Tokrat gre trak po sredini. Tu bi lahko naredili še tretjo zanko, ki bi končala na začetku ali pa pustimo, da drugi konec traku prosto štrli navzven.

 S spenjačem pritrdimo pentljo, da se ne podre. Lahko jo pritrdimo direktno na izdelek ali pa jo naredimo v naprej in jo kasneje prilepimo ali pripnemo na kateri koli izdelek.

Prosti konec traku lahko zarežemo v lastovičji rep.

In še variante ...



V maju se bom potrudila z vsaj eno objavo na dan. Upam, da mi bo uspelo. Včerajšnjo sem objavila tik pred polnočjo ... in jo kasneje še dodelala.

By Stephanie Lynn

Hvala vam za vse komentarje in spodbudne besede.

Maja

3 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super pentljica
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Simpatična pentlja. Hvala za navodila.

Ne-Ja pravi ...

Luškana pentlja, sploh idej az lastovičjim repkom - hvala za navodila :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022