petek, 30. maj 2014

Urejanje delovnega prostora: rezalne šablone in reliefne srajčke

Ko mi je prijateljica iz Anglije prinesla hroščka, si nisem mislila, da bom nekoč imela toliko različnih pripomočkov zanj. Že od malega so bile moja velika strast škarje. V glavi mi še vedno odzvanjajo besede: "Pazi, da se ne urežeš." Očitno je ta moja želja po cecljanju papirja že vedno prisotna, saj so moja velika nakupovalna strast prav rezalne šablone.Všeč so mi čisti, ravni in lahno upognjeni rezi, ki jih ustvarijo.

Dokler sem še imela pisalno mizo, sem šablone shranjevala v prazne škatle za zgoščenke. Staro stojalo sem prerezala na pol - na eni strani sem shranjevala rezalne šablone, na drugi pa štampiljke. Počasi je prostora za rezalne šablone že zmanjkovalo.

rezalne šablone

Rezalni mašini, šablonam in srajčkam sem namenila levo polovico prvega predala. Tako samo vzamem iz predala mašinco, potegnem škatle s pripomočki proti robu predala in že se lahko lotim dela. Za večje projekte vse skupaj odnesem v kuhinjo. Zato tudi ves svoj material pospravljam v škatle: škatle v škatle.

Cuttlebug v predalu

Šablone, ki jih največkrat uporabljam, sem pospravila kar na kartončke. Po spletu sem naročila velik kos magnetne folije in ga razrezala na kose primerne za škatlo. Folijo sem nalepila samo na eno stran, magnet pa drži šablone na mestu tudi skozi karton. Včasih se sicer zgodi, da šablono pritegne magnet, ki ga ima pred sabo, vendar se to zelo hitro popravi, če se šablono potrebuje. Pomembno je, da šablone ne padajo iz kartončkov, to pa se ne zgodi. Vsaka oblika šablone ima svojo barvo: krogi - rdeča; ovali - oranžna; kvadrati in pravokotniki rumena ...


In še reliefne srajčke. Shranjujem jih v isti škatli, odkar jih imam. Le vedno bolj polna je. Imam tudi nekaj šablon, ki sem jih izdelala sama.



Pospraviti moram še dve manjši škatli drobnarij in imam vse na mestu. Končno. Če bom ta vikend pridna, bom končala.

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022