petek, 24. oktober 2014

Še ena preprosta rojstnodnevna voščilnica


Voščilnico sem izdelala za prijateljico, ki praznuje okroglo obletnico. Ker se ženskih let ne pove na glas, številke nisem zapisala s črno, uporabila sem prozorni reliefni prah. Nemalo sem se namučila, da se na fotografiji vsaj malo vidi.

Najprej sem na podlago natisnila črne valove, čez katere sem prelepila kartonček z izrezanim krogom. Na podlago sem ga prilepila s tanjšimi 3d blazinicami. Prav na ta kartonček sem namesto napisa natisnila številko s prozornim reliefnim prahom. Edini okrasek je še drobna sveča, ki prav tako privzdignjeno stoji sredi kroga.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Forever friends (Numbers)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja
BARVE
VersaMark; Whispers embossing powder (Clear)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Lawn Fawn (Stitched Journaling); Memory Box (Birthday candles); Spellbinders (Standard Circles LG - negativ)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot;  We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800

7 komentarjev:

Alyx pravi ...

Classy and gorgeous. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
xx

I have a blog candy with a £50 voucher to win if you are interested.
http://lexiesblogstardate.blogspot.co.uk

oldpunca pravi ...

Super si "zakamuflirala" leta. :-) Vrhunska voščilnica in super ideja.

Anonimni pravi ...

Gorgeous creation! Thanks so much for sharing it with us at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog! - Ashli :)

NGCARDS pravi ...

This looks fantastic, very elegant! Thanks for playing at PTW! xxx

Ne-Ja pravi ...

Zanimiva kamuflaža, vsekaor pa všečkam CAS izvedbo :).

Mojca pravi ...

o zelo je lepa! hvala, ker sodeluješ na izzivu As You Like It! lp

Annette pravi ...

Very elegant. I love your CAS card.
Hugs
Annette - Netty's Cards
xx
Proud to design for :
The Sugar Bowl Challenge,
Without Words Challenge and
As You Like It Challenge.



Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022