torek, 7. oktober 2014

Torbica iz kavbojk

Kljunčkov nahrbtnik je bil premajhen za veroučni delovni zvezek, zato je bilo potrebno narediti nekaj novega. Poleg tega je že enkrat poleti je izrazil željo, da bi imel "torbico za čez ramo". Prinesel mi je tudi košček džinsa, ostanek očetovih kavbojk. Tako sem se lotila raziskovanja, kako na preprost način izdelati torbico, ki bo uporabna, preprosta in lepa.

Odločila sem se za torbico brez zapirala, oz. pregib sam po sebi služi kot pregibalo. Ker nisem imela zakovic, da bi vstavila kovinski obroč, na katerega bi obesila trak, sem prosila za pomoč mamo, saj se moje šiviljske sposobnosti veliko prej končajo. Mama je oba traka, ki sta na sredini pripeta z zapiralom za pas, prišila direktno na podlago.


Za torbico sem uporabila oba hlačnika ožjih kavbojk. Od vsakega hlačnika sem odstranila točno širino za trak. Nekaj časa sem razmišljala, ali naj dam opaznejši šiv na rob ali na sredino - nazadnje sem se odločila za sredino. Spodaj sem naredila manjši prečni šiv za globino, nato je še mama prišila ramenska trakova, ki sva ju na sredini povezali zapiralom za pas, oz. zapiralom, ki sem ga reciklirala iz ene stare torbice. Drugi konec traku sem pustila tako dolg, da bi torbico lahko tudi sama nosila tako počez: moj sin zelo hitro raste in bo tisti rep, ki mu sedaj visi čez ramo, kaj kmalu prišel prav.



Nazadnje sem še izvezla malega rakca. Nekje sem videla podobno risbico (na eni japonski spletni strani so bile na zelo preprost način narisane skoraj vse morske živali) in sem jo pokazala Kljunčku (kako lahko iz kvadrata nariše raka): enkrat mi je omenil, da bi lahko na torbici imel rakca, tokrat ga nisem spraševala, končni izdelek je bil presenečenje.

Mislim, da komaj čaka, kdaj bo šel k verouku, da bo torbica končo služila svojemu namenu.

Torbico sem predstavila tudi na All Crafts Challenge blogu, tudi tam sodelujeva skupaj z Andrejo L. No, jaz sem za sodelovanje izvedela tik preden sem dobila službo, zato sem zaprosila Elaine, lastnico bloga, za enomesečni zamik, da se pripravim na delo.

Torbico prijavljam na naslednje izzive:

9 komentarjev:

Danica pravi ...

Zelo so mi všeč poštarske oblike torbic Tudi sama jo imam.
Super si naredila tole za svojega sinka. Tole je res ena uporabna stvar.
Lp Danica

Vladuška pravi ...

Full se mi dopade, ko se s hlacnico zapira :)

Ne-Ja pravi ...

Phvalno za delo in idejo ter za zelo inovativno reciklažoi :). Všečkam!

oldpunca pravi ...

Super torbico sta izdelali skupaj z mamo. Všeč mi je tole zapiranje, ki ni zapiranje. :-)) Pa rakec je simpatičen.

Andreja pravi ...

Krasno torbo si naredila in res ima zanimivo zapiranje!
Pozdravček "sodelavka" :-)) Jaz sem na vrsti drugi mesec .-)

Hali pravi ...

Uuu perfektna je!

lovecraftingpaper pravi ...

Hello, Maja,
I found your craft on Craft my life challenge blog and I'm popping up to your blog to tell you this is a fantastic idea!
I love people who can recycle things and give them a new use. This jeans bag is great!

Mariangela ^___^

MA-MI pravi ...

Grazie del gentile commento. Dare nuova vita a oggetti da buttare via e' una sfida che sprigiona la mia fantasia creativa.
Ciao! Maja

lovecraftingpaper pravi ...

Maja, si vede che non hai usato il traduttore automatico. Il tuo italiano è perfetto! Che bello!

Mariangela ;-D

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022