ponedeljek, 19. januar 2015

Selitev

Čestitka je nastala za Sentimental Sundays, na temo nekaj novega. Jaz sem izbrala selitev, nov dom. To simpatično Bugaboo štampiljko sem imela ogledano že nekaj časa - no, zdaj je prišla na vrsto.


Rumen in svetlo moder papir za podlago sem naredila sama z distressi. Za rumenega sem uporabila šablono v obliki žarkov. Posamezne elemente sem sestavila skupaj po predlogi Mojo Monday.

Čestitko prijavljam na nalsendje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Bugaboo (AKV mooving car); Ustvarjalni dotik (Domek sreče)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Satin red); Copic markerji; Distress Ink (Tumbled Glass; Mustard Seeds)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
/
PRIPOMOČKI
tiskalnik Epson L800

22 komentarjev:

Unknown pravi ...

Lovely moving home card. Thanks fior joining our challenge at Penny's Paper Crafty and good luck in the draw. Jennifer DT member

sandie pravi ...

What a sweet card and fab combo of papers. So pleased you joined is at ATSM

moi pravi ...

O, kako luškana je in štampiljka tako prisrčna.

Julee (Vervegirl) pravi ...

So darling. Thanks for playing along with Mojo Monday!

helena pravi ...

Zelo je simpatična.

Anonimni pravi ...

Zelooo je luškana! Ideja s polovico sončnega ozadja in cesto speljano kot trakec je odlična!

Pozdravček, B.

Vladuška pravi ...

Kako je luškan ta motiv in lepo si naredila cesto :)

Hali pravi ...

Lolek pa Bolek :-) Luštkana je!

Joan Ervin pravi ...

This is sooo cute...the image is adorable and I love the road!!!! Thanks for joining us for the Color Throwdown Challenge!!!!

Tracey pravi ...

Wonderful card Maja, I love the colours :o)
Have a great week!
Hugs
Tracey
xx

oldpunca pravi ...

Tvoja voščilnica mi je zelo všeč. Štampiljka je zelo lušna. :-))

SaraS pravi ...

Štampiljka je... luštna FUL! :) In samo voščilnico si res lepo sestavila - sem takoj pokukala na Mojo. :) Tale cesta in sončni žarki zadaj... res noro dobra ideja. :)

Ne-Ja pravi ...

WAw tole je pa res luštna štampiljka in zelo všečna postavitev. Super si zdistressala ozadje in potem sestavila celoto :)

Andreja pravi ...

ooo Maja kako krasen motiv si izbrala za selitveno voščilnico :-))
Super si jo sestavila s cesto po sredini.
Hvala, ker se igraš z nama v prvem letošnjem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Sazzle Dazzle pravi ...

Super cute image and beautiful colours.
Great card thanks for linking up at ATSM
Sarah

Cornelia (fun stamping) pravi ...

Now this is a cute card - love the sun-rays in the back! Thanks for linking up with us at ATSM!

Tammy Hershberger pravi ...

Cute design! Love that funky little car! Thanks for joining us for the Color Throwdown.

Helen pravi ...

A great fun card.

Thanks for joining us at Penny's.

Helen x

Deborah Frings pravi ...

Such a fun card - love that image! Thanks so much for playing along with ASM this week!

Goga pravi ...

Luštna, da je kaj <3.
Hvala in srečno, pozdravček Lili

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Such an adorable image.Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥

Alyx pravi ...

Great card. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022