nedelja, 11. januar 2015

Zlata čipka samo zate

Tokrat sem navdih dobila pri "Ko me inspirira". Odločila sem se, da prvič uporabim štampiljko čipke Hero Arts, ki jo sicer veliko uporabljam, vendar vedno nekje v ozadju, v vlogi protagonistke.


Vse skupaj je zelo preprosto: odtis štampiljke čim bolj na sredino črnega kvadratnega kartončka, posipanje z zlatim reliefnim prahom, segrevanje s pištolo ... Potem sem tisto čipko na papirju ene pol ure gledala, ker nisem vedela, kako naprej. Nekaj je manjkalo.

Med počitnicami sem uredila svojo zbirko štampiljk - vse sem pospravila na mesto in naredila odtise na liste, ki sem jih spravila v fascikel. Zdaj najprej pogledam v mapo, kaj imam na razpolago, nato grem v omaro po ustrezen fascikel, v katerem hranim štampiljke.


Po pregledu različnih napisov, sem se odločila za preprosto besedo "zate" ter še nekaj dodatnega leska sem dobila z luskicami in kristalčki v zlati barvi.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Stardust lace); Ustvarjalni dotik (Zate)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (square kraft); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
VersaMark; Ranger embossing powder (Gold)
DODATKI
luskice (sequins)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Grand squares)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800; Fuse; Bind it-all;

30 komentarjev:

Nance pravi ...

Gorgeous card, love that stamp! Thanks for sharing it at The Pink Elephant Challenge!

Ne-Ja pravi ...

Čipki si dala "da diha" in to je pri njen najpomembneješe. Čudovita CAS voščilnica in preperost zate jo dopolni v celoti :)

Tina pravi ...

Kakšna čudovita eleganca! Maja, krasna je in hvala, ker si se nama pridružila...Pa še končno sem dobila najlepšo možno besedo za sekvinčke - luskice <3! Hvala ti tudi za to :-).

Andreja pravi ...

Vidim, da je tudi tebe vleklo k embosirani čipki :-))
Zelo je lepa in lepo paše skupaj tvoja barvna kombinacija!

Kim pravi ...

Beautiful embossed medallion card. Thanks for joining us at Tuesday Throwdown. Hope to see you next challenge.

Kim - TT DT
Lily Patch Stamps

moi pravi ...

VAU kako elegantna je in manj je več. Krasno si jo okrasila z luskicami (tudi meni je všeč ta prevod :) in res nič drugega ni potrebnega. Besedica zate ne sili v ospredje in to je TO.

BojaMoja pravi ...

Lepa ♥♥♥ všeč mi je, da nisi pretiravala z zlato in si za ozadje uporabila kraft papir :)

Helena pravi ...

Super lepa je! Besedica zate in luskice krasno dopolnita čipko.

helena pravi ...

Lep je in zelo, zelo elegantna.

Danica pravi ...

Dobro si se odločila glede luskic in napisa, ki dajeta čipko popolnost.
Elegantna voščilnica.
Lp Danica

Mojca pravi ...

Zelo lep embosing, črno zlata kombinacija je top! lp

Vladuška pravi ...

Kako lepo in elegantno. Kot bi bila prava cipka v okvirju. Hvala, da ustvarjas z nama.

sweet art designs pravi ...

Beautiful design. Clean and Simple. Thank you for sharing with us at Cardz 4 Guys Challenge. - Myrna January 2015 Guest Designer

JayBe pravi ...

A lovely design - thanx for playing along at Cardz 4 Guyz.
Hugz, Jan (DT) xx

Hali pravi ...

Prekrsna štampiljka in prekrasna čestitka...

Unknown pravi ...

Beautiful! I love black and gold together! It just looks so elegant. Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week.
Tina - DT

Simona pravi ...

Čista eleganca. Prav navdihujoča je.

Cazro pravi ...

A beautiful lace design. Thanks for entering the challenge at Cardz 4 Guyz. Caz

Joan pravi ...

Lovely embossing and colour scheme

Thanks got joining us at cardz4guyz thus week

Joan

Janja pravi ...

Čudovita je. Lp

Tracy Wray aka Trak pravi ...

Thank you for taking part in our JIC challenge,
I very much enjoyed looking at your card and all
the time and detail you put into it, good luck hugs tracy

Donna K pravi ...

This is absolutely stunning. I love the simplicity of the layout with the delicate lace image. The embossing is wonderfully done. Thank you for sharing your beautiful design with us at Tuesday Throwdown! ~Donna K

oldpunca pravi ...

Čudovita voščilnica je nastala. Zelo mi je všeč nežen napis, pa tudi cekinčki lepo pašejo zraven. :-)

Andrea W pravi ...

Your embossing is beautiful and the gold looks terrific with the black. So glad you shared your creation at Cardz 4 Guyz.

Kefa pravi ...

zelo lepa in odlično embosiranje, meni se sigurno ne bi vse odtisnilo :)

MA-MI pravi ...

Hvala. Najprej sem vklopila grelno pištolo, nato sem dobro potapkala štampiljko po blazinici in dvakrat preverila (proti svetlobi), da je res cela namazana. Kartonček sem položila na zvezek in odtisnila ter takoj posula s prahom. Pištola se je medtem segrela in ni odpihnila prahu, ampak se je dobro prijel. Isti postopek sem ponovila z napisom.
Lp.

Keti's Projects pravi ...

Čudovita je.

Unknown pravi ...

Love your use of sequins! Thank you for joining us at the Cards Galore Encore A New Year and A New Challenge Anything Goes

Jellypark Challenges pravi ...

Lovely card, thank you for sharing over at Jellypark Friends :o)

Beverley pravi ...

Gorgeous card. I love the black and gold. Thanks for joining in our 'What's New" challenge at Crafty Calendar this month.
Hugs
Bev x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022