nedelja, 11. januar 2015

Zlata čipka samo zate

Tokrat sem navdih dobila pri "Ko me inspirira". Odločila sem se, da prvič uporabim štampiljko čipke Hero Arts, ki jo sicer veliko uporabljam, vendar vedno nekje v ozadju, v vlogi protagonistke.


Vse skupaj je zelo preprosto: odtis štampiljke čim bolj na sredino črnega kvadratnega kartončka, posipanje z zlatim reliefnim prahom, segrevanje s pištolo ... Potem sem tisto čipko na papirju ene pol ure gledala, ker nisem vedela, kako naprej. Nekaj je manjkalo.

Med počitnicami sem uredila svojo zbirko štampiljk - vse sem pospravila na mesto in naredila odtise na liste, ki sem jih spravila v fascikel. Zdaj najprej pogledam v mapo, kaj imam na razpolago, nato grem v omaro po ustrezen fascikel, v katerem hranim štampiljke.


Po pregledu različnih napisov, sem se odločila za preprosto besedo "zate" ter še nekaj dodatnega leska sem dobila z luskicami in kristalčki v zlati barvi.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

30 komentarjev:

  1. Gorgeous card, love that stamp! Thanks for sharing it at The Pink Elephant Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čipki si dala "da diha" in to je pri njen najpomembneješe. Čudovita CAS voščilnica in preperost zate jo dopolni v celoti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšna čudovita eleganca! Maja, krasna je in hvala, ker si se nama pridružila...Pa še končno sem dobila najlepšo možno besedo za sekvinčke - luskice <3! Hvala ti tudi za to :-).

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim, da je tudi tebe vleklo k embosirani čipki :-))
    Zelo je lepa in lepo paše skupaj tvoja barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful embossed medallion card. Thanks for joining us at Tuesday Throwdown. Hope to see you next challenge.

    Kim - TT DT
    Lily Patch Stamps

    OdgovoriIzbriši
  6. VAU kako elegantna je in manj je več. Krasno si jo okrasila z luskicami (tudi meni je všeč ta prevod :) in res nič drugega ni potrebnega. Besedica zate ne sili v ospredje in to je TO.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa ♥♥♥ všeč mi je, da nisi pretiravala z zlato in si za ozadje uporabila kraft papir :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super lepa je! Besedica zate in luskice krasno dopolnita čipko.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lep je in zelo, zelo elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro si se odločila glede luskic in napisa, ki dajeta čipko popolnost.
    Elegantna voščilnica.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lep embosing, črno zlata kombinacija je top! lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako lepo in elegantno. Kot bi bila prava cipka v okvirju. Hvala, da ustvarjas z nama.

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful design. Clean and Simple. Thank you for sharing with us at Cardz 4 Guys Challenge. - Myrna January 2015 Guest Designer

    OdgovoriIzbriši
  14. A lovely design - thanx for playing along at Cardz 4 Guyz.
    Hugz, Jan (DT) xx

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrsna štampiljka in prekrasna čestitka...

    OdgovoriIzbriši
  16. Beautiful! I love black and gold together! It just looks so elegant. Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week.
    Tina - DT

    OdgovoriIzbriši
  17. Čista eleganca. Prav navdihujoča je.

    OdgovoriIzbriši
  18. A beautiful lace design. Thanks for entering the challenge at Cardz 4 Guyz. Caz

    OdgovoriIzbriši
  19. Lovely embossing and colour scheme

    Thanks got joining us at cardz4guyz thus week

    Joan

    OdgovoriIzbriši
  20. Thank you for taking part in our JIC challenge,
    I very much enjoyed looking at your card and all
    the time and detail you put into it, good luck hugs tracy

    OdgovoriIzbriši
  21. This is absolutely stunning. I love the simplicity of the layout with the delicate lace image. The embossing is wonderfully done. Thank you for sharing your beautiful design with us at Tuesday Throwdown! ~Donna K

    OdgovoriIzbriši
  22. Čudovita voščilnica je nastala. Zelo mi je všeč nežen napis, pa tudi cekinčki lepo pašejo zraven. :-)

    OdgovoriIzbriši
  23. Your embossing is beautiful and the gold looks terrific with the black. So glad you shared your creation at Cardz 4 Guyz.

    OdgovoriIzbriši
  24. zelo lepa in odlično embosiranje, meni se sigurno ne bi vse odtisnilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Najprej sem vklopila grelno pištolo, nato sem dobro potapkala štampiljko po blazinici in dvakrat preverila (proti svetlobi), da je res cela namazana. Kartonček sem položila na zvezek in odtisnila ter takoj posula s prahom. Pištola se je medtem segrela in ni odpihnila prahu, ampak se je dobro prijel. Isti postopek sem ponovila z napisom.
      Lp.

      Izbriši
  25. Love your use of sequins! Thank you for joining us at the Cards Galore Encore A New Year and A New Challenge Anything Goes

    OdgovoriIzbriši
  26. Lovely card, thank you for sharing over at Jellypark Friends :o)

    OdgovoriIzbriši
  27. Gorgeous card. I love the black and gold. Thanks for joining in our 'What's New" challenge at Crafty Calendar this month.
    Hugs
    Bev x

    OdgovoriIzbriši