četrtek, 26. februar 2015

Preprosto lepa

Pozdravljeni, danes je lep sončen dan. Še to objavim in s Kljunčkom greva na sprehod. Po kosilu pa še na krajši izlet. Zunaj prav diši po pomladi. Prav taka je moja voščilnica. Včeraj sem prejela naročilo Najlepšega para, Tina je zraven dodala še dve mali rezalni šabloni, eno sem uporabila že danes. Tina, najlepša hvala!


Za osnovo sem izbrala skico CAS(E) this Sketch. Na osnovo iz eko papirja sem nalepila pisan papir v lepih pomladnih barvah (papir je v bistvu reklama za blago). Napis je že sam dekorativen, zato sem mu dala osrednje mesto. Ker je bila šablona prevelika, sem na vogale odtisnila še dve drobni spirali, v en vogal pa sem zalepila mali izrez  kartončka s srčkom. Vrvico sem premazala s Studio Matte, da sem dobila želeno obliko in tudi pentljo sem s tem prilepila na voščilnico.

Vse najboljše in hvala, ker v naša življenja prinašaš sonce in smeh.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Tvoj dan); Bo Bunny (Apple cider)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja; digitalni papir (The Loopy Ewe)
BARVE
Taylored Expressions (Lollipop dye ink); VersaFine (Spanish Moss)
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Expandable quilling strip) Lawn Fawn (Stitched journaling); Najlepši par (Tag s srcem)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson L800

22 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Res je taka sveža, pomladna.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna in kar izkoristita dan, res je čudovit
lp Tamara

Robin pravi ...

Perfect card for our challenge. I love the little flourishes in the corners and the colors you used are gorgeous! Thanks for playing along with us at CWWC and good luck! Hugs, Robin

Leigh Penner pravi ...

Very pretty! Great take on the sketch!

Mojca pravi ...

ooo kako je simpatična in napis je zelo lep. lp

oldpunca pravi ...

Naslov tovje objave pove vse. :-)) Všeč mi je, da si uporabila napis kot osrednji motiv na voščilnici.

michele pravi ...

Gorgeous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

Creations by Shirl pravi ...

Very lovely, thanks for joining us over at Brown Sugar Challenge!

Anonimni pravi ...

Tako kot si že sama dejala - preprosta in lepa ;) Napis je res dovolj in je že sam lahko osrednji motiv. Včasih je manj več in zelo učinkovito, kot pri tebi.

Hali pravi ...

Čudovite barve in ravno prav vsega. Všečna zelo!

Nancy pravi ...

This is beautiful, love the cute tag.
Thank you for joining Sketchy Colors, good luck!
Smiles from Nancy:)

Danica pravi ...

Čudovita je. Tudi meni je všeč, da si az osrednji motiv izbrala napis.
Lp Danica

Klara pravi ...

Zelo je lepa. :)

Vickie Z pravi ...

Lovely card! So glad you played along at CTD!!

Wanda Cullen pravi ...

Love that sweet little heart tag! Beautiful card! Thanks for playing along with us at Color Throwdown!

Elaine Stark pravi ...

A lovely clean and simple card. Pretty colours too. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

Meihsia Liu pravi ...

Love your beautiful card! Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge.

KraftyKoolKat pravi ...

Pretty. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Creative Card Crew.
Hugs
Cathy DT Member
xxxxxx

Tina pravi ...

O, Maja. Prav res je tako zelo lepo pomladna...zelo mi je všeč izbira barv in drobceni dodatki-tagec si tako zanimivo privezala!

Crafting Vicky pravi ...

Very elegant card. Love the use of the twine.

Thanks for joining our fortnightly challenge here at Top Tip Tuesday. Hope you will join us next time DT Crafting Vicky.

Ne-Ja pravi ...

En velik WAW! čudovito in prav kliče po pomladi :).

Fliss pravi ...

This is gorgeous and thanks for sharing with us at Make My Monday's tag challenge.
Fliss x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022