ponedeljek, 18. april 2016

Otroci in pes

S pomladjo sem si zadala poseben izziv: biti ustvarjalna vsak dan ... uro časa si že lahko vzamem.

Tokrat pa je poseben izziv predstavljal zelo preprost načrt za voščilnico ... kako ga narediti primernega za otroke ... to sem premlevala tri dni, rešitev pa je prišla v trenutku ... tako, mimogrede.


Najprej sem poškropila ozadje. Uporabila sem trenutno najbolj priljubljene Izink tuše. V kapljico modrega tuša sem pomočila moker pahljačast čopič in poškropila voščilnico. Ker je lep topel sončen dan, se je vse zelo hitro posušilo. Sličico sem našla na spletu, papir je iz moje zbirke brezplačnih papirjev in štampiljka je iz Ustvarjalnega dotika. Sličico sem natisnila kar na risalni list. Všeč mi je črtasta tekstura, čeprav ni prav bele barve. Prav zaradi tega sem ga z blazinicami dvignila nad ozadje, da je kontrast v "belini" manjši.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Cisale (Children playing with dog); Ustvarjalni dotik (Radost)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); risalni list; digitalni papir Janet Scott
BARVE/INKS
VersaFine (Deep Ocean); Izink (Topaz)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson Stylus Photo R200

15 komentarjev:

Patti J pravi ...

That is the sweetest, tiniest dog ever! Love your darling card, and so pleased that you linked it up over at The House That Stamps Built, for Cheri's fun challenge!

Helena pravi ...

Razigrano mladostna in polna energije.

Vladuška pravi ...

Pravilno si se odločila, da si vzameš vsaj malo časa za ustvarjanje na dan. Le nadaljuj tako razigrano in veselo, kot je tale voščilnica.

Karren pravi ...

This is adorable! Love that image - so very cute! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

Damjana pravi ...

Tako razigrana je in prav luštna.

Heather pravi ...

Adorable CAS card! Such a fun image and I love the "splattered" background. Thanks for playing with The House That Stamps Built.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako je simpatična! ;)

Nella pravi ...

Joj, je lušna :)

Renata pravi ...

Krasna je.

Tammy pravi ...

Adorable CAS card, I love that image! Thanks so much for joining us at Crafty Friends!
Tammy x

Ann pravi ...

Such a great card! Thank you for joining us at My Time To Craft!

Hazel pravi ...

Thanks for sharing your lovely crafting for Suzy Bee's Bloomin' challenge 126 - hope to see you again soon, Hazel, DT x

Elaine Stark pravi ...

An ideal card for a child. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

Rebecca pravi ...

So simple but it looks amazing! Thanks for joining us at Crafty Calenders this month and we hope to see you again soon!

Love From Rebecca xx

Melanie pravi ...

A lovely card!
Thank you soo much for taking part in our "for a child” challenge over at Crafty Friends.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Come and Get It)

(DT Crafty Friends)


PS: Sorry for the late comment, life had been very hectic the past couple of weeks…

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022