nedelja, 19. junij 2016

Za učiteljico - 1. del

Kljunček hodi v kombiniran oddelek, zato ima dve učiteljici, čeprav je že v drugem razredu. Kot vsako leto sem zadolžena za izdelavo daril za učiteljice. Prejšnji dve leti sem naredila embalaže v obliki sovic, letos sem se odločila za klasično voščilnico, z ostalimi starši se bomo dogovorili za manjša darila ... jaz navijam za sadike začimbnic.


Spet je nedelja tu in čas za nov izziv pri I heart sketches. Tokratna skica mi je dala kar malo mislit, na koncu sem z rešitvijo zadovoljna. Papir sem pobarvala v črno in z belo pisavo napisala abecedo, nato sem to natisnila. Na drugi papir sem natisnila tega simpatičnega šolskega snežaka, ki sem ga pobarvala s Copic markerji. Očala in napis "hvala" sem še premazala z Glossy Accents. Pred lepljenjem sem z belo akrilno barvo zasenčila rob črnega kartončka, da deluje kot slabo počiščena tabla ... čeprav se že v časih, ko sem jaz gulila šolske klopi, črne table niso uporabljale več. Imeli smo zelene, zdaj pa počasi prevladujejo bele.

 

Srečni smo, ker ste bili naša učiteljica. Hvala za vaš trud.

Zahvalo prijavljam na naslednje izzive:





UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
From the Heart (Hello snowman)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji; Glossy Accents; stara bela blazinica
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Šivani krogi; Hvala)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson L800; pisava KG Primary Italics

5 komentarjev:

Lyn pravi ...

ADORABLE!! I love the coloring and fun take on the sketch! Thanks for joining the challenge this week at From the Heart Stamps!
lyn

Tip Top pravi ...

Wonderful card! Thanks for entering I {heart} card sketches with a tWist - hope to see you again next time!

NanaConnie pravi ...

Wonderful use of the sketch, Ma-Mi! I'm so happy to see you playing along in our "Quilting/Stitching" challenge at QKR Stampede this week. Good luck in the draw.
NanaConnie DT

Dusi pravi ...

Zelo všeč!
Tale možicelj je hudo simpatičen.

DeBe pravi ...

Delightful card and a great use of the sketch. Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge Anything Goes! Good Luck! Denyse x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022